Aicinām jūs pievienoties diskusijā “Tūrisma produkts un tā attīstība reģionos”, kurā plāno piedalīties gan politikas veidotāji, gan arī vietējie komersanti un centīsimies uz Kokneses tūrisma informācijas centra pieredzes saprast sadarbības ietvaru. Diskusijas laikā runāsim kā saprotam nepamatotu un pārmērīgu konkurences ierobežojumu radīšanu tūrismā jomā no publiskā sektora puses, kā būtu jāvērtē ietekmes un konkrētā tirgus robežas. Tāpat skatīsim Ekonomikas ministrijas (EM) sākotnējo ieceri likumprojektā "Grozījumi Tūrisma likumā", paredzēt regulējumu, ka tūrisma informācijas centrs (TIC) un tūrisma informācijas punkts ir tiesīgs veikt suvenīru un iespieddarbu tirdzniecību pamatfunkciju nodrošināšanai, ja tiek konstatēta un novērsta tirgus nepilnība – situācija, kad tirgus nav spējīgs nodrošināt sabiedrības interešu īstenošanu attiecīgajā jomā. Lai arī šo jautājumu EM plāno skatīt kontekstā ar reģionālās pārvaldības modeli tūrisma nozarē pēc 2023.gada, šī jautājuma aktualitāte nav zudusi un ir svarīgi vienoties par tūrisma informācijas centru, punktu statusu un kopumā par Latvijā esošās tūrisma informācijas infrastruktūru un tās kvalitāti.
Visiem ir zināms ka komersantu veiksmes pamatā ir nemainīga kvalitāte, tāpēc savu iespēju robežās pieskarsimies tūrisma uzņēmumu pakalpojuma kvalitātes rādītājiem